Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupiłem od przedmiot, który miał być prezentem i kilka dni od zakupu sprzedający nie przystąpił do realizacji zamówienia więc je anulowałem i kupiłem u innego sprzedawcy bo zależało mi na czasie żeby dotarł. Mijają kolejne dni a tamten sprzedawca u którego anulowałem zakup nadal nie potwierdził anulowania, nie odpisuje na wiadomości ani nie odbiera telefonów. Płaciłem za pomocą allegropay wiec będę musiał to ja spłacić jeśli w terminie nie potwierdzi ale co jeśli wcale nie potwierdzi?
pozdrawiam!
@been1989 Zależy gdzie kupiłeś :
@been1989 Cześć. 🙂 Rozumiem, że chodzi o zamówienie 375e05a0-ac60-11ed-aa6c-c1518156f63f? Prawidłowo anulowałeś zakup, towar nie został jeszcze wysłany, zatem sprzedający zgodnie z naszym regulaminem ma dwa dni od anulowania zamówienia na zwrot pieniędzy. Środki trafią bezpośrednio do Allegro Pay, co zwiększy Twój limit w usłudze.
W tej sytuacji możesz rozpocząć dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa (sprzedający ma w niej 24 godziny na odpowiedź). W razie problemów, daj znać. 🙂
Tak, o ten zakup chodzi ale jeszcze chwile poczekam zanim poproszę Was o pomoc, dam sprzedawcy szanse. Dziękuje za odpowiedz 🙂
W weekend czas na odpowiedź nie mija poczekaj z tematem do poniedziałku 23:59