anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot Inpost

Client:46739943
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, dziś dokonałam zwrotu zamówienia, jako metodę wybrałam darmowy zwrot poprzez Paczkomat InPost. Nadałam przesyłkę, ale do tej pory nie otrzymałam jej potwierdzenia nadania.. Co zrobić z takiej sytuacji? Czy ktoś się z tym spotkał? Zawsze takie potwierdzenie przychodziło oraz widoczne było w aplikacji 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, zaczekaj do jutra. Możesz zadzwonić: 

LEW433_0-1701969325467.png

 

Czasem bywało że dopiero widać jak przesyłka jest u odbiorcy.

oznacz moderatorów

Client:46739943
#7 Wielbiciel#

Ok, dziękuję 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:46739943 lepiej zadzwoń na infolinię i to niezwłocznie , nie masz powiadomoenia czyli system widzi pustą skrytkę , 

oznacz moderatorów