Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar i zapłaciłam za przesyłke. Sprzedawca nie wysłał mi przesyłki w terminie. Napisałam do niego, że rezygnuję. Wystapiłam o zwrot środków, ale okazało się, że mimo iż sprzedający jeszcze nie wysłał przesyłki to zwróci mi tylko koszt towaru. Kosztów transportu nie otrzymam. Dlaczego? W jaki sposób mogę zawnioskować o zwrot całości?
Oczywiście, że sprzedający powinien w tym wypadku zwrócić też koszty dostawy. Otwórz dyskusję i opisz w nie swój problem. Sprzedawca ma obowiązek wypowiedzieć się w niej w ciągu 24h. Jeśli będzie oporny, po 24h możesz poprosić o pomoc Allegro. Wtedy zmotywują go do właściwego zachowania.
Bardzo dziękuję za podpowiedź:)
Sprzedawca ma obowiazek zwrocic ci koszt najtanszej dostawy z oferty gdzie dokonalas zakupu
az1rael - człowieku, zastanów się nad tym, co piszesz. Jak sprzedawca nie może wysłać towaru w zadeklarowanym terminie, bo go nie ma, to niby dlaczego ma zwracać kupującemu koszt najniższej przesyłki? Pisząc takie posty działasz na niekorzyść sprzedawców - żaden sprzedawca na All nie "podpisze się" pod Twoją wypowiedzią. W takim przypadku sprzedawca zwraca kupującemu 100% wpłaty i jeszcze dołącza przeprosiny.
A skad wiesz ze nie ma?
To teraz sie zdziwisz bo sprzedawca ma na odpowiedź 24h, w międzyczsie wystarczy że wygeneruje sobie etykietę do paczki bo ją spakuje, a ta zmienie status na oczekująca na odbiór od sprzedawcy i już może zwrócić ci koszt najtańszej przesyłki w ofercie, nikt nie mówi że sprzedawca najpierw nie ogarnia zamówień a dopiero potem odczyta i odpisze w dyskusjach lub na wiadomości od kupujących.
@az1rael czytaj i myśl cyt,,Napisałam do niego, że rezygnuję ,, czyli autor wątku odstąpił od umowy przed wysyłką . Ważna w tym całym ambarasie jest kolejność zdarzeń oraz powód rezygnacji z zakupu .
Dlatego pisze ze mogl najpierw spakowac i zarejestrowac paczke a potem odczytac zgloszenie o odstapieniu od umowy, u mnie magazynierzy rano nieraz spakuja mi juz pare zamowien jak ja w miedzyczasie ogarniam zamowienia po dostepnosci i dziele na placowki co zajmuje mi tak z godzinke na rozpoczecie pracy, czasem sie zdazy ze jak potem odczytuje ze ktos jednak rezygnuje a paczka juz jest nadana i spakowana
A dodam ci jeszcze ze nie wyslal mi paczki w terminie w 9 na 10 przypadkow oznacza ze klient odczytal przewidywany czas dostawy allegro a nie rzeczywisty czas dostawy deklarowany przez sprzedajacego a potem foch do sprzedajacego no jak to mialo byc na drugi dzien...