Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzien dobry. 17 kwietnia zamowilem przedmiot po czym nagle okazalo sie ze nie bede mogl go odebrac wiec zglosilem zwrot towaru w aplikacji chociaz go nie odebralem. paczka po paru dniach zostala zwrocona do nadawcy a ja nie dostalem pieniedzy a w aplikacji jest napisane zeby odeslac paczke w ciagu x dni. jak moge to rozwiazac? pisalem juz do sprzedawcy lecz on nie mowi po polsku i napisal zeby rozmawiac z allegro nie z nim.
Cześć, @Client:84792243. Proszę, podaj numer tego zamówienia.
29ad9020-1b66-11f0-bfbe-9dd7ae5b6d9c
Dziękuję, @Client:84792243. Widzę, że to zamówienie było wysyłane z naszego magazynu Allegro Fulfillment. W takiej sytuacji zwrot dostaniesz automatycznie na rachunek, z którego opłaciłeś zakup - nie musisz już nic więcej robić 🙂
Dostaniesz od nas wiadomość mailową, gdy zwrot środków zostanie zrealizowany.