Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
chce zwrócić towar, który miał być nowy, a przyjechał w kiepskim stanie ze śladami użytkowania. Przyjechał płatnym kurierem DPD.
W systemie widzę opcję zwrotu paczkomatem lub własną (brak jest opcji odesłania tym samym kurierem, którym przyszło). Niestety paczka jest dłuższa niż możliwości paczkomatu. W przypadku zwrotu z własną wysyłką muszę podać numer telefonu oraz maila, którego sprzedawca nie udostępnia w adresie do zwrotu. Proszę o informację co mam zrobić w takim wypadku?
Czy w przypadku takiego zwrotu (z winy sprzedającego) sprzedawca ma obowiązek zwrotu kosztów wysyłki w dwie strony?
Pozdrawiam
Łukasz
@lucho2 koszty zwrotu zależą od formy zwrotu:
- odstąpienie od umowy bez podania przyczyny - koszt zwrotu ponosi Kupujący ale sprzedawca będący przedsiębiorcą musi przyjąć zwrot;
- rękojmia czyli reklamacja - sprzedawca jeśli uzna reklamację zwraca Ci koszt odesłania, ale reklamację może odrzucić i nie przyjmować w ogóle zwrotu.
Numer telefonu sprzedawcy i jego mail powinieneś mieć w mailu od Allegro, otrzymanym po zakupie.
@lucho2 chodzi o zamówienie nr 98e108e1-4bb2-11ed-8cda-11a5477ccc84?
Nie było w Smart! więc w tej sytuacji odeślij proszę zamówienie na własny koszt. Jest to reklamacja, więc sprzedający po jej uznaniu powinien zwrócić Ci wszystkie koszty związane z zamówieniem (również koszt odesłania przesyłki do niego).
Tak wyglądają dane sprzedawcy w mailu ze zwrotem i brakuje istotnych informacji koniecznych do wysyłki.
@lucho2 pisałem Ci wyżej gdzie znajdziesz nr telefonu i mail.