anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru - co mogę w takiej sytuacji zrobić?

FoooX5
#7 Wielbiciel#

Witam. Jakiś czas temu zamówiłem amortyzator do roweru. Po otworzeniu paczki amortyzator okazał się wadliwy. Zadzwoniłem do sklepu, przedstawiłem sytuację ale ciężko było porozumieć się z Panią która pochodziła z bliskiego wschodu. Dokonałem zwrotu przez allegro licząc na zwrot pieniędzy. Po kilku dniach dzwoni do mnie Pani ze sklepu że mają już nowy amortyzator i czy mają mi go wysłać na podany wcześniej adres. Powiedziałem że chcę zwrotu pieniędzy, na co kierownik sklepu powiedziałem że nie może, najpierw dokonywana jest naprawa ewentualnie wymiana na nowy i że nie może mi zwrócić pieniędzy. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Czy jeśli odeślą mi amortyzator mam kolejne 14dni na zwrot? Prosząc kierownika o zwrot pieniędzy długo się zastanawiał tak jak by mógł to zrobić ale po prostu nie chciał. Pozdrawiam

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@FoooX5 takie jest prawo i powinieneś się z nim zapoznać składając reklamację , sprzedawca może naprawić , wymienić na nowy lub zwrócić środki , jaką podejmie decyzję to już jego sprawa 

Masz 14 dni na zwrot od otrzymania pierwotnej przesyłki i tu kończą się Twoje prawa do zwrotu .

oznacz moderatorów

FoooX5
#7 Wielbiciel#

Rozumiem. Jeśli przyjdzie mi nowy amortyzator i z tym też będzie coś nie tak to nadal tylko kwestia reklamacji, naprawy bądź wymiany? 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@FoooX5 jeżeli druga reklamacji dotyczy takiego samego problemu masz prawo żądać zwrotu pieniędzy. 

oznacz moderatorów