Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Jakiś czas temu zamówiłem amortyzator do roweru. Po otworzeniu paczki amortyzator okazał się wadliwy. Zadzwoniłem do sklepu, przedstawiłem sytuację ale ciężko było porozumieć się z Panią która pochodziła z bliskiego wschodu. Dokonałem zwrotu przez allegro licząc na zwrot pieniędzy. Po kilku dniach dzwoni do mnie Pani ze sklepu że mają już nowy amortyzator i czy mają mi go wysłać na podany wcześniej adres. Powiedziałem że chcę zwrotu pieniędzy, na co kierownik sklepu powiedziałem że nie może, najpierw dokonywana jest naprawa ewentualnie wymiana na nowy i że nie może mi zwrócić pieniędzy. Co mogę w takiej sytuacji zrobić? Czy jeśli odeślą mi amortyzator mam kolejne 14dni na zwrot? Prosząc kierownika o zwrot pieniędzy długo się zastanawiał tak jak by mógł to zrobić ale po prostu nie chciał. Pozdrawiam
@FoooX5 takie jest prawo i powinieneś się z nim zapoznać składając reklamację , sprzedawca może naprawić , wymienić na nowy lub zwrócić środki , jaką podejmie decyzję to już jego sprawa
Masz 14 dni na zwrot od otrzymania pierwotnej przesyłki i tu kończą się Twoje prawa do zwrotu .
Rozumiem. Jeśli przyjdzie mi nowy amortyzator i z tym też będzie coś nie tak to nadal tylko kwestia reklamacji, naprawy bądź wymiany?
@FoooX5 jeżeli druga reklamacji dotyczy takiego samego problemu masz prawo żądać zwrotu pieniędzy.