Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam buty na Allegro, niem pasowały, w panelu miałam opcję "zwróć całość lub część towaru", skorzystałam z tego - otrzymałam numer zwrotu i adres do zwrotu przesyłki.
Zamówiłąm kuriera (opłacony przeze mnie) i wysłałam towar.
Po wysłaniu kupujący poinformował mnie że jako osoba p[rywatna nie przyjmuje zwrotów, dodatkowo adres podany przez Allegro był nieaktualny więc paczka właśnie do mnie wraca...
JEstem do tyłu o koszty wysyłki i mam niepotrzebny towar.
Czy to się kwalifikuje na ochronę kupujących?
Skoro Sprzedający ne przyjmuje zwrotów, dlaczego w moim panelu była opcja "zwróć towar".
Tego dnia zwracałam kilka rzeczy, i z innymi zwotami nie mam problemu...
Będę wdzieczna za pomoc /sugestie...
Jeśli sprzedający to osoba prywatna to niema on obowiązku przyjmowania zwrotów ,tak jak w przypadku Firm
@EcoAukcje Zawarłaś umowę ze sprzedawcą, który udostępniał Zwroty, czyli odstąpienie od umowy. Jeśli to sprzedawca prywatny, nie ma obowiązku zwrotów przyjmować, ale zgodził się je przyjmować w zakładce Zwroty, która do tego służy. Nie można udostępniać zwrotów i jednocześnie odmawiać prawa do zwrotu. Jeśli odbierzesz paczkę, poniesiesz dodatkowe koszty i zostaniesz z niepotrzebnym towarem. Możesz paczki nie odebrać. Masz dowód jej odesłania i dowód wpłaty za towar. To wystarczy do skorzystania z POK.
Tej sytuacji po części winne jest Allegro, które zmusza prywatnych sprzedawców, którzy chcą mieć oferty wyróżnione ikoną Smart, do określenia warunków zwrotów, a później wychodzą takie kwiatki.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Możesz otworzyć Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i tam zgłosić problem. Pomoże Ci w niej pracownik Allegro.
dziękuje 🙂