Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam sofę i fotel produkty były wykonywane na moje zamówienie. Okazało się, że produkt był z wada .dzwoniłam i wysłałam zdjęcia. Molestowano mnie ,że ja zapłacę za zwrot wg SOFART regulaminu.Potracono mi z zakupu 350 zł za zwrot wadliwego produktu. Firma uważa, że do mnie należy koszt zwrotu! Co mam robić w tej sprawie.Nie chcę wstępować na drogę sądową. Mimo,iż pisze do firmy odpisuje mi że zgodziłam Się na poniesienie kosztów. A zgodziłam Się na zabranie produktu wadliwego
Czy kupujący płaci za zwrot wadliwie wyprodukowanego produktu!? Proszę o pomoc bo ciągle pisanie nie daje efektu.
Danuta
@danutach-k A dlaczego zwrot, dla mnie reklamacja. Tak przy zwrocie ty pokrywasz koszty odesłania towaru(wyjątek zakup ze Smartem i zwrot paczkomatem), po zwrocie sprzedajacy ma także prawo do potrącenia jeżeli pomniejszyła się wartość zwracanego towaru. Czyli> reklamacja z tytułu rękojmi, otwórz dyskusje: :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa i tam wszystko sobie wyjaśnisz, i tak jak reklamujesz to także odsyłasz na swój koszt albo firma zechce w inny sposób odebrać towar>własny kurier itd. ale po rozpatrzeniu reklamacji zwraca Ci koszty odesłania: https://prokonsumencki.pl/reklamacja-towaru-2/reklamacja-rekojmia-gwarancja-wszystko-co-musisz-wiedz...
@danutach-k należało złożyć reklamacje z tytułu rękojmi. Zgłaszasz wadę sprzedawcy i przedstawiasz roszczenie dotyczące wadliwego przedmiotu. Sprzedawca powinien w ciągu 14 dni wydać decyzję dotyczącą reklamowanego przedmiotu. Może żądać odesłania ale przy uznanej reklamacji powinien zwrócić Ci poniesiony przez Ciebie koszt odesłania wadliwego przedmiotu.