anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot wadliwego towaru a wezwanie przedsądowe do zapłaty za raty

karina23-78
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, 

w dniu 14/06/2023 r. za pośrednictwem allegro kupiłam myjkę do okien Hester M2-PRO za kwotę 1899,00. Zakup nastąpił w systemie ratalnym. po otrzymaniu produktu okazało się, ze jest zepsuty więc odesłałam go na swój koszt do sprzedawcy i poinformowałam o tym fakcie sprzedawcę i bank Alior. Pracownik banku przyjął do wiadomości fakt zwrotu i moją rezygnację z umowy, na dokumenty anulujące raty miałam czekać do 2 tygodni. Nie otrzymałam tych dokumentów do chwili obecnej. Sprzedawca ponownie wysłała do mnie produkt, ponownie niesprawny i ponownie na mój koszt odesłałam go do niego. O fakcie odesłania poinformowałam Allegro na formularzy kontaktowym z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu. Do chwili obecnej nie otrzymałam od Allegro informacji zwrotnej. 

W dniu wczorajszym zadzwonił do mnie pracownik banku twierdząc, że sprzedawca nie oddał mu należności za zwrócony przedmiot, umowa moja z bankiem trwa i widnieje na moim koncie zadłużenie. Wysłano mi wezwanie przedsądowe i trwa proces windykacji po którym zostanę wezwana do sądu. 

Wnoszę o wyjaśnienie dlaczego sprzedawca nie zwrócił należności bankowi mimo iż poinformowałam go o zwrocie i rezygnacji ze sprzedaży (brak zaufania do sprawności produktu) i po raz kolejny przysłał mi produkt. 

w załączeniu skan dwóch dowodów zwrotu towaru do sprzedawcy. skany Allegro.jpg

 

Karina [edycja]

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@karina23-78 nie mogę zatwierdzić Twojego załącznika, ponieważ są na nim Twoje dane. 
Otrzymałaś od nas odpowiedź 8 sierpnia o 7:25 w sprawie nr  35160780. 
Sprzedający nie zwrócił wpłaty, dlatego załóż proszę dyskusję, po 24h od jej założenia, możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro. 
Nie znam procedur bankowych, ale najprawdopodobniej nie można rozwiązać umowy, dopóki nie jest spłacona, więc w pierwszej kolejności należy wyjaśnić sprawę ze sprzedającym. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@karina23-78 raty się spłaca a jak masz ponownie wysłany produkt po reklamacji to jakim cudem chcesz zrezygnować z rat ? 

Załóż dyskusję sprzedawcy i tam się dogadaj wyjaśnij, odeślij produkt, odstąp od umowy, jak on odda kasę o czym zostaniesz poinformowana mailowo wtedy rozwiąż umowę z \bankiem a do tego czasu spłacać raty 😞

Raty to umowa z bankiem, a zakup to umowa ze sprzedawcą więc to nie działa na zasadzie maila do banku że zwróciłaś 🙂  

________
Κώστας
oznacz moderatorów