anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot z racji "niezgodności towaru z opisem"

MAMY ROZWIĄZANIE!
Sentinel2444
#7 Wielbiciel#

Witam, kupiłem na auckji dysk nvme, w opisie prędkości deklarowane były 3000/2000, po 1.5 miesiąca odniosłem wrażenie że podczas przenoszenia plików na dwóch dyskach jednocześnie, jeden znacznie odbiega prędkością od drugiego, sprawdziłem - dysk ma rzeczywiście 2000/1500, wchodzę na allegro w aukcje, upewniam się co pisze w aukcji - 3000/2000. Po kontakcie ze sprzedającym, przeprosił za sytuację kazał odesłać dysk i załączyć formularz zwrotu, tak też zrobiłem, po tygodniu od otrzymania zwrotu piszą mi że nie chcą mi uznać tego zwrotu bo minęły 3 miesiące a reklamacja z tytułu niezgodności z opisem to maksymalnie 14 dni. Co robić?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
xyz96
#21 Demiurg#

Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa napisz w nim, że to była reklamacja i domagaj się wymiany na towar zgodny z opisem lub zwrotu wszystkich kosztów. Na reklamację z rękojmi masz 2 lata, a nie 14 dni. Jeśli to był towar używany, wtedy 1 rok. Po 24 godzinach w dni robocze poproś tam o pomoc Allegro.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Jeżeli mimo wszystko nie otrzymasz pieniędzy lub towaru zgodnego z opisem, wystąpisz o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.

oznacz moderatorów
Sentinel2444
#7 Wielbiciel#

No tak, z racji iż nie mogą zaproponować tego produktu ze zgodnym opisem jak kupowałem towar to muszą zwrócić pieniądze

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tak, całą wpłatę + koszt odesłania, jeśli nie miałeś darmowego zwrotu.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Sentinel2444  Jak wolisz, szybciej,łatwiej i mniej stresu masz jak złożyłbyś wniosek do POKu.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Nieprawda, POK to ostateczność.

oznacz moderatorów
Sentinel2444
#7 Wielbiciel#

znaczy jak otworze dyskusje, napiszę że reklamacja itd i co chwilę będę prosił o pomoc allegro bo już z nie jednym przypadkiem krętactwa ze strony sprzedającego się spotkałem i zawsze boją się słów "na konto naniesiemy blokadę czasową"

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Sentinel2444 Otwierasz dyskusję i piszesz z jakiego powodu, sprzedawca musi odpowiedzieć w ciągu 24 godz, później możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro. Nie ma żadnego powodu do krętactwa.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Sentinel2444 Otwórz Dyskusję - sprzedawca zaraz zacznie inaczej z Tobą rozmawiać i odda wpłatę 🙂

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@Sentinel2444 Możesz także złożyć wniosek do POK(14 dni od zakupu):https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów