Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam taki problem kupiłem towar, zapłaciłem za niego nie otrzymałem go. Sprzedający się nie odzywa. Problem w tym że kupowałem bez konta i żeby uzyskać zwrot przez Program Ochrony Kupujących trzeba mieć konto, zalogowałem się, ale nie wyszukuje mi towar tego bo kupowałem to bez konta. Gdy pisałem do allegro, strasznie długo muszę czekać na odpowiedź. Jak to powinien zrobić żeby dostać zwrot? Proszę o pomoc.
Z Allegro powinieneś się kontaktować w tej sprawie przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
Załóż teraz konto na ten sam adres e-mail, z którego kupiłeś bez logowania, a następnie poproś Allegro o dodanie do zakładki Kupione tego zakupu bez rejestracji. Jeśli się uda, będziesz mógł skorzystać z Dyskusji i z Programu Ochrony Kupujących.
a może by tak spróbować się skontaktować ze Sprzedawcą?
mailowo, telefonicznie, smsem?
Sprzedawca być może próbuje się z Tobą skontaktować ale np: dane jakie podałeś są nieprawidłowe a maile z prefiksami allegro są odbijane od twojej skrzynki pocztowej lub trafiły do spamu
My często ostatnio mamy problemy z kontaktem z Kupującym - maile są odbijane lub trafiają do Spamu i a telefonu nikt nie odbiera