Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli za zakupiony towar zapłaciłam BLIKIEM to czy zwrot pieniędzy będzie w tej samej formie czy na numer konta, który podałam w formularzu?
@Client:102488385 powinien oddać w ten sam sposób co otrzymał płatność chyba, że nie będzie miał kasy na AF to może oddać na konto wskazane w formularzu
Dziękuję. A jak mogę sprawdzić czy sprzedający wysłał przelew?
Nie mam jeszcze środków na koncie
@Client:102488385 Gdy sprzedający odda pieniądze, Allegro poinformuje Cię o tym mailem. Sam proces zwrotu środków trwa około 3 dni.
@Client:102488385, jeśli podasz numer tego zamówienia, mogę sprawdzić, czy sprzedający sfinalizował zwrot środków. 🙂
bea205d1-7b8c-11ec-9cfe-3b1df3cf8914
Dziękuję
@Client:102488385, nie ma za co 🙂 Widzę, że sprzedający poprawnie sfinalizował zwrot w wysokości 1890 zł (zrobił to 29 stycznia). Zwrot BLIK-iem przekazujemy na rachunek bankowy. z którego opłacono zamówienia. Natomiast szukając tego zwrotu, kieruj się datą wpłaty za zakup. Gdybyś nie mogła znaleźć środków, napisz do nas przez ten formularz.
Mam zwrot.
Bardzo dziękuję za pomoc 🙂