Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam pewien problem.
Otóż ponad dwa miesiące temu dokonałem zakupu telefonu na raty poprzez opcje rat na Allegro, w opisie telefonu była informacja odnosnie stanu telefonu - „nowy”/kondycja baterii 100%, brałem pod uwagę to, ze takie telefony z nadwyżek magazynowych nie zawsze są w pełni nowe, ale użytkując mój wydawało mi się ze wszystko jest w porządku. Do czasu aż w pewnym momencie bateria zaczęła dosłownie znikać i jej kondycja spadła do 89%, napisałem post na grupie tematycznej związanej z Iphonami i dostałem odpowiedz, ze na 99% bateria była „podbita” poprzez specjalny programator, dzięki któremu parametry zostały tymczasowo „podbite”. Moje pytanie brzmi, jeśli wystosuje pismo o zwrot z tytułu rekojmi, to sklep zwróci pieniądze na moje konto i będę miał nadal raty do spłacania, czy zwrot nastąpi w strone banku, który udzielił pożyczki? Z góry dziekuje za odpowiedzi.
@Client:99072780 to sprawdzi sprzedawca a czy uzna to jego decyzja, pamiętaj że przy pierwszej reklamacji z rękojmi sprzedawca może wymienić - naprawić o ile zrobi to bez zbędnej zwłoki i utrudnień dla konsumenta, druga reklamacja to możesz żądać odstąpienia 🙂
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/#rkjm02
W sytuacji wystąpienia wady konsument może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:
Wybór żądania zależy od konsumenta. Jeżeli przedsiębiorca nie zgadza się z tym wyborem, może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale musi się to odbywać w ramach przesłanek dozwolonych prawem. Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności:
Tak jak dokona zwrotu kasy przez allegro finanse trafia do banku a Ty musisz rozwiązać umowę, a jak przeleje na Twoje konto do będziesz dalej spłacał 🙂
A takie pismo wysłać mailowo czy jest tez to dozwolone przez wiadomości na Allegro?
@Client:99072780 zgłaszasz reklamację sprzedawcy, możesz przez allegro, a pismo reklamacyjne wkładasz do paczki i wysyłasz razem z telefonem na adres który Ci poda sprzedawca lub w zakładce reklamacje powinien mieć 🙂
@Client:99072780 Już o to pytałeś w innym wątku; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/telefon-na-raty-zwrot-z-tytu%C5%82u-rekoj...