Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o poradę. Pisałam już tutaj jak dokonać zwrotu jeszcze nie otrzymanego produktu i dostałam wiele odpowiedzi DZIĘKUJĘ. Ale pomimo iż skontaktowałam się z Panem i zrobiłam systemowy zwrot już w poniedziałek to firma i tak wysłała mi produkt. I co teraz w tej sytuacji. Proszę o pomoc
W tej sytuacji nie masz obowiązku odbierać przesyłki. Sprzedawca wysyłając ją po otrzymaniu rezygnacji, zrobił to na własny koszt i ryzyko. Jeśli wysłał przed Twoją rezygnacją, sprzedawca będzie mógł obciążyć Cię kosztami powrotu paczki do niego, jeśli zwrot nie jest darmowy. Gdyby był problem ze zwrotem wpłaty, rozpocznij Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
w której pomoże Ci pracownik Allegro.
Serdeczne dzięki za odpowiedź. A jaki ma czas na zwrot pieniędzy?
Maksymalnie 14 dni od daty otrzymania rezygnacji, przepisy mówią, że powinien zrobić to niezwłocznie, więc powinien oddać zaraz po otrzymaniu odstąpienia od umowy, przed wysyłką, zamiast wysyłać towar. Teraz będzie zapewne zwlekał do czasu, aż paczka wróci, ale znowu - nie powinien jej wysyłać i nie powinien teraz czekać Twoim kosztem. Domagaj się niezwłocznego zwrotu wpłaty.
@marta6554 powiem tak, @xyz96 jak zawsze dobrze radzi 🙂