Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałbym zrezygnować, wycofać się ze zwrotu zakupionego telewizora, którego dokonałem. Niestety otrzymałem już informację, że dodatkowo wykupiona polisa ubezpieczeniowa jest nieaktywna. Co trzeba zrobić oprócz poinformowania sprzedawcy, że jednak nie chce zwrotu. Zależy mi na zachowaniu ubezpieczenia po gwarancji.
@ozbert88 Cześć. Najlepiej dopytaj o to bezpośrednio sprzedającego — być może uda się w jakiś sposób wznowić polisę.
System widzi zwrot i tak zareagował, a z kim masz tą polisę? -tam musisz się kontaktować o wycofaniu się ze zwrotu.
@ozbert88
Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy zostaje ona uznana za niezawartą - tracisz prawo własności do towaru i wraca ono do sprzedającego.
Przepisy nie przewidują możliwości "cofnięcia" odstąpienia od umowy.
Na początek najlepiej będzie skontaktować się ze sprzedającym i dojść do porozumienia, że umowa nadal obowiązuje. (problemem może być np. składanie ewentualnych reklamacji - jeśli zgodnie z prawem telewizor nie jest Twoją własnością to nie możesz składać reklamacji)
Jestem przekonany, że nie będzie problemu z dogadaniem się co do "anulowania" odstąpienia ale warto mieć takie ustalenia na piśmie.
Co do ubezpieczenia - nie wiem. Gdzie i jak wykupiłeś to ubezpieczenie?
Ubezpieczenie Allegro care wykupione dodatkowo online do przedmiotu z aukcji. Nie mam jak napisać teraz do allegro w tej sprawie, dlatego pytam tutaj i otworzyłem dyskusję ze sprzedającym.
@ozbert88 W sprawie usługi Allegro Care najlepiej napisz bezpośrednio tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=c2452c0f-55dc-4201-ae5e-c2fe31a0ab28 i podaj proszę w treści wiadomości numer zamówienia, o które chodzi.