Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrucilem zakupy i do dzisaj nie dostałem zwrotu pieniędzy sprzedajnych muwil ze to idzie przez alegro proszę o wyjaśnienie i o zwrot pieniędzy
@Client:41030910 a ile czasu minęło od zwrotu? Sprawdzałeś dobrze konto z którego dokonywałeś opłaty za przedmiot? Poproś sprzedawcę o numer zwrotu.
Łączymy się z Tobą w bulu 🤔
@Client:41030910 Cześć 🙂 Czy chodzi o zamówienie numer f2cc16b1-e5dc-11ec-8118-b9d620e39e5c? Sprzedający zlecił zwrot 20 czerwca. Sprawdź proszę ponownie, czy środki nie zaksięgowały się na Twoim rachunku bankowym. Jeśli nie, to daj znać - prześlemy Ci potwierdzenie przelewu i będziesz mógł wyjaśnić tę sprawę ze swoim bankiem.