Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam towar na allegro lokalne. Po trzech dniach dowiedziałam się że sprzedający nie ma już towaru. Chce zwrócić mi kwotę uszczuploną o wartość prowizji czyli mniej niż zapłaciłam. Może coś takiego zrobić czy sam powinien ją opłaci bo jak by nie patrzeć wina jest po jego stronie?
@Acerola220 Musi ci oddać całość, zwrot prowizji może wystąpić do Allegro, otwórz mu dyskusję, odda szybko:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@Acerola220 Żadnych takich - ma Ci oddać to co wpłaciłaś. Na Lokalnie nie ma zwrotu przez Finanse, tylko bezpośrednio na Twoje konto. Podaj mu numer, wyznacz datę (pamietaj zaraz nowy rok, potem weekend). Jak nie to otwierasz dyskusję.
@Acerola220 Nie, nie może stawiać żadnych warunków.
Domagaj się zwrotu pełnej kwoty, należą ci się jeszcze jakieś wyrazy przepraszam, że sprzedający nie dopilnował sprzedaży. Jeżeli będzie się upierał zwrócisz się do Allegro.
Zanim wystąpisz do Allegro zapytaj go czy woli sam oddać pieniądze czy lepiej abyś zwrócił się do Programu Ochrony Kupujacych
Adres do Pomocy Allegro znajdziesz na dole strony Allegro.