anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Lokalne - Sprzedający nie ma towaru a żąda prowizji.

Acerola220
#8 Zapaleniec#

Kupiłam towar na allegro lokalne. Po trzech dniach dowiedziałam się  że sprzedający nie ma już towaru. Chce zwrócić mi kwotę uszczuploną o wartość prowizji czyli mniej niż zapłaciłam. Może coś takiego zrobić czy sam powinien ją opłaci bo jak by nie patrzeć wina jest po jego stronie?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@Acerola220 Musi ci oddać całość, zwrot prowizji może wystąpić do Allegro, otwórz mu dyskusję, odda szybko:https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Acerola220 Żadnych takich - ma Ci oddać to co wpłaciłaś. Na Lokalnie nie ma zwrotu przez Finanse, tylko bezpośrednio na Twoje konto. Podaj mu numer, wyznacz datę (pamietaj zaraz nowy rok, potem weekend). Jak nie to otwierasz dyskusję.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Acerola220   Nie,  nie może  stawiać  żadnych warunków.

Domagaj się  zwrotu pełnej kwoty,  należą  ci się jeszcze  jakieś  wyrazy  przepraszam,  że  sprzedający nie dopilnował  sprzedaży.  Jeżeli  będzie się upierał   zwrócisz  się  do  Allegro.

Zanim wystąpisz do  Allegro  zapytaj  go  czy woli  sam oddać pieniądze  czy lepiej abyś zwrócił się  do Programu Ochrony Kupujacych

Adres  do Pomocy Allegro  znajdziesz  na dole strony Allegro.

oznacz moderatorów