Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, z tego co mi pisze sprzedajacy nie da sie juz zmienic tego numeru, wiec co teraz pozostaje?
@CypisOfficial czekać na e-mail z kodem odbioru.
Śledzenie w aplikacji, w zakładce "moje zakupy" i tam masz KOD albo w mailu.
Wiem, ze tak sie da. Chodzi o to, ze nie chce, zeby ten numer mial informacje o wysylce, ktory zostal uzyty.
@CypisOfficial Cześć. Nie widzę na Twoim koncie zakupu na Lokalnie z ostatniego czasu. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, to sprzedający ewentualnie może zgłosić się do nas, żebyśmy umożliwili mu wygenerowanie nowej etykiety. A jeśli paczka została już wysłana, to kod odbioru otrzymasz też na mejla.
Poniewaz zakup byl robiony z innego konta. Wlasnie czekamy na interwencje allegro, paczka jest wciaz nie nadana. Chodzi o Sprzedającego [edycja]