Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Historia w skrócie wygląda tak, sprzedająca przez dłuższy czas nie wysyłała towaru, więc najpierw do niej piszę na allegro, a jakiś czas potem do niej dzwonię. Sprzedająca zdziwiona, że towar nie wysłany. No, ok. Miała ogarnąć co i jak i oddzwonić. Nie muszę mówić, że tego nie zrobiła. Zadzwoniłam ponownie i się rozłączyła jak tylko ogarnęła, ze to ja. Potem już tylko komunikat, że numer zajęty, a następnego dnia po za zasięgiem/wyłączony. Otworzyłam dyskusję która była jednostronna. Allegro odpisało w niej, że sprzedająca ma dokonać zwrotu... Po jej dotychczasowym zachowaniu raczej łatwo się domyślić, że tego nie zrobi. I tu moje pytanie czy jest opcja uzyskania formularza z allegro protect wcześniej niż te 14 dni po rozpoczęciu dyskusji?
Istnieje taka możliwość ale to musi wyjść od Allegro.
@Client:41373392 Jest taka opcja, napisał Lew ale uwazaj bo jest też zagrożenie.
Należy z uporem przypominać że oczekujesz zwrotu nalezności, najlepiej codziennie co 24 godziny.
Jeżeli tego nie będziesz robić jest możliwe że Allegro po 14 dniach zamknie dyskusję jako rozwiązaną, porzuconą czy jak to się tam nazywa. Były już takie informacje.
Dzięki za ostrzeżenie. Najwyżej będę pisać co jakiś czas, ze nic się nie dzieje.