Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę zwrócić produkt. w sekcji zwrotu towaru nie ma funkcji wysyłki inpost. Tylko samodzielna dostawa, co mam zrobić??
@Client:103767750 A kupiłeś ze smart? Ile czasu minęło od odbioru?
Przesyłkę otrzymałem w dniu 06.08.22. przywieziony przez kuriera InPost
@Client:103767750 amerykański sposób pisania daty? Jak nie kupiłeś używając smart to nie masz darmowego zwrotu.
błędnie napisany 08.06.2022
@Client:103767750 kurier inpost nie jest w smarcie, więc o darmowym zwrocie zapomnij 😞
@Client:103767750 bo pewnie nie udostępnia tego sprzedawca, więc możesz samodzielnie nadać w paczkomacie na adres sprzedawcy z zakładki zwroty 🙂
jak mam wysłać? przez pocztę lub przez inpost (packomat)? są trudności w zrozumieniu((
@Client:103767750 możesz na poczcie, ale jak chcesz w paczkomacie też jest taka opcja przez stronę https://inpost.pl/SzybkieNadania/ zaznaczasz sposób dostawy "dom lub firma"
To bez różnicy jak nadasz zwrot byle dotarł na adres sprzedawcy, możesz na poczcie, możesz w paczkomacie, możesz w punktach DPD itp.
Tylko nie zapomnij o piśmie w paczce chyba że zwrot zgłosisz przez allegro 🙂