Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brakuje informacji przed zakupem jakie banki obsługiwane są przez system płatności.
Już rok temu jak ostatnio coś kupowałem to po dogadaniu się ze sprzedającym i kliknięciu kup teraz okazuje się, że nie ma mojego banku na liście banków i trzeba kombinować. Ostatnio jak kupowałem z miesiąc temu to była jeszcze opcja przelewu tradycyjnego ale ma zostać ona usunięta według tego co Allegro wysłało w powiadomieniach:
Wnoszę o to żeby ktoś się zajął tym, dlaczego choćby nie ma dostępnego Banku Pocztowego na liście banków do wpłat.
Nie każdy używa karty jak tam sugerują, że jest opcja czy blika. Według mnie całkowite usunięcie przelewu tradycyjnego jest złym pomysłem. Powinien pozostać ale czas na wpłatę powinno się zminimalizować do np 24 godzin.
@LastLord Cześć. 🙂 Dziękuję za Twoją sugestię, przekażę ją do odpowiedniego zespołu.
Ok, czyli już poprawione.