Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem produkt na allegro lokalnie, nie był on tani, po otrzymaniu paczki okazało się, że produkt nie działa, zepsuta jest część elektroniczna jak dowiedziałem się w autoryzowanym serwisie. Jest zgoda od sprzedającego na zwrot towaru po rozmowie z nim. Jak to wygląda dalej? Czy zwrot pieniędzy powinienem mieć od sprzedającego przed wysłaniem produktu? Czy dopiero jak sprzedający otrzyma produkt z powrotem wtedy powinien wysłać pieniądze? Czy może muszę wypełnić jakiś formularz? Z góry dziękuję za odpowiedzi!
@Fiedroz zwracasz a potem sprzedawca zwraca pieniądze.
Oki dzięki! Czyli żadnych formularzy nic nie muszę wypełniać tylko odsyłam i czekam na pieniądze. W razie co jest otworzona dyskusja na allegro lokalnie z opisanym problemem
Lepiej jakoś się zabezpieczyć, jest to towar od prywatnego sprzedającego, w formie maila itd. nie odbierze albo się rozmyśli i co wówczas.
Czy dobrym zabezpieczeniem było by gdyby sprzedający napisałbym, że zgadza się na zwrot produktu na dyskusji w allegro lokalnie ? I czy w razie właśnie tego jakby nie odebrał albo skłamał, że nie otrzymał paczki, allegro mogłoby coś zrobić wtedy z tym faktem?
Tak, bardzo dobrym.
Jestes pewny ze on sie zgodzil na zwrot a nie na przyjecie reklamacji? Nr przesylki i nr konta do wykonania zwrotu przeslij mu w wiadomosci do sprzedajacego
@Fiedroz Małe nieporozumienie. Jeśli sprzedawca prywatny formalnie nie musi przyjmować zwrotu, więc ten sposób odpuść sobie.
Jeśli przedmiot jest wadliwy składasz reklamację. Klikasz opcję "Zgłoś problem z zakupem", tam opisz problem, napisz też czego oczekujesz od sprzedającego. Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź, jeśli wyraźnie zażąda zwrotu przedmiotu wtedy pakujesz i odsyłasz przedmiot.
Niczego nie uzgadniaj "po boku" tzn. telefonicznie itp... wszystkie uzgodnienia tylko na stronie Allegro.
Domagasz się zwrotu wszystkich kosztów łącznie z kosztem odesłania. i powinieneś to dostać, jeśli nie od sprzedającego to z Allegro Protect.