anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chcę zwrócić produkt z Allegro Lokalnie

Fiedroz
#7 Wielbiciel#

Kupiłem produkt na allegro lokalnie, nie był on tani, po otrzymaniu paczki okazało się, że produkt nie działa, zepsuta jest część elektroniczna jak dowiedziałem się w autoryzowanym serwisie. Jest zgoda od sprzedającego na zwrot towaru po rozmowie z nim. Jak to wygląda dalej? Czy zwrot pieniędzy powinienem mieć od sprzedającego przed wysłaniem produktu? Czy dopiero jak sprzedający otrzyma produkt z powrotem wtedy powinien wysłać pieniądze? Czy może muszę wypełnić jakiś formularz? Z góry dziękuję za odpowiedzi!

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Fiedroz zwracasz a potem sprzedawca zwraca pieniądze.

oznacz moderatorów

Fiedroz
#7 Wielbiciel#

Oki dzięki! Czyli żadnych formularzy nic nie muszę wypełniać tylko odsyłam i czekam na pieniądze. W razie co jest otworzona dyskusja na allegro lokalnie z opisanym problemem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Lepiej jakoś się zabezpieczyć, jest to towar od prywatnego sprzedającego, w formie maila itd. nie odbierze albo się rozmyśli i co wówczas.

oznacz moderatorów

Fiedroz
#7 Wielbiciel#

Czy dobrym zabezpieczeniem było by gdyby sprzedający napisałbym, że zgadza się na zwrot produktu na dyskusji w allegro lokalnie ? I czy w razie właśnie tego jakby nie odebrał albo skłamał, że nie otrzymał paczki, allegro mogłoby coś zrobić wtedy z tym faktem?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak, bardzo dobrym.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jestes pewny ze on sie zgodzil na zwrot a nie na przyjecie reklamacji? Nr przesylki i nr konta do wykonania zwrotu przeslij mu w wiadomosci do sprzedajacego

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@Fiedroz  Małe nieporozumienie.  Jeśli sprzedawca prywatny formalnie nie musi przyjmować zwrotu, więc ten sposób odpuść sobie.

Jeśli przedmiot jest wadliwy  składasz reklamację.  Klikasz  opcję "Zgłoś problem z zakupem", tam opisz problem, napisz też czego oczekujesz od sprzedającego.  Sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź,  jeśli wyraźnie zażąda zwrotu przedmiotu wtedy pakujesz i odsyłasz przedmiot.

Niczego nie uzgadniaj "po boku" tzn. telefonicznie itp...  wszystkie uzgodnienia tylko na stronie Allegro.

Domagasz się zwrotu wszystkich kosztów łącznie z kosztem odesłania. i powinieneś to dostać, jeśli nie od sprzedającego to z Allegro Protect.

oznacz moderatorów