Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 10 listopada zamówiłam ładowarkę bez przewodową na allegro loklanie - przyszła po 2 dniach. Następnie przekazałam ją mojemu znajomemu na urodziny, bo bardzo taką chciał. Ładowarka okazała się wadliwa, bo ładuje, ale tylko przez minutę i przestaje. Sprzedawca nie odpowiada, a przedmiot ponoć jest nowy. Co zrobić w takiej sytuacji?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi
@zbytmocno Otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE w nim złóż reklamację, zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztów odesłania. Zapytaj o adres do wysyłki reklamacyjnej. Sprzedawca ma obowiązek zareagować i ma na to 24 godziny. Po tym czasie poproś w sporze o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca odpowiada za wady z rękojmi przez 2 lata.
@zbytmocno złóż reklamację, najlepiej przez dyskusję, poproś o adres na odesłanie reklamacji, jak Cię oleje to sprawdź czy łapiesz się na POK
@zbytmocno Po 14 dniach o zakupu, możesz złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index