anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co zrobić jeżeli sprzedający nie chce zwrócić kosztów za towar uszkodzony

Client:45793780
#7 Wielbiciel#

Towar został rozpakowany i zamontowany

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze zaczynaj od otwarcia dyskusji: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIEmasz także program ochrony kupującego POK i możesz złożyć wniosek: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:45793780 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś w nim problem i poproś tam o pomoc Allegro, które pomoże Ci załatwić sprawę zgodnie z zasadami. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Client:45793780 a moze tak jakieś szczegóły? Kto uszkodził towar? kiedy? Jak argumentuje sprzedawca... itp itd...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@Client:45793780 Jeżeli towar był uszkodzony, to trzeba było zgłosić reklamację a nie zwrot konsumencki. Przy zwrocie konsumenckim zachodzi domniemanie, że to ty uszkodziłeś towar i sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu za uszkodzenia. 

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@Client:45793780 
Możesz napisać jaśniej o swoim problemie ?
Bez tego otrzymasz wyłącznie porady, np. żeby wchodzić w spory ze sprzedawcą albo żeby podejmować działania (lub zaniechania) które mogą pogorszyć Twoją (nieznaną nam) obecną sytuację.
Im więcej faktów przedstawisz - tym większa szansa na rzeczowe porady, a nie tylko populistyczne.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów