Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar został rozpakowany i zamontowany
Zawsze zaczynaj od otwarcia dyskusji: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIEmasz także program ochrony kupującego POK i możesz złożyć wniosek: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@Client:45793780 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE zgłoś w nim problem i poproś tam o pomoc Allegro, które pomoże Ci załatwić sprawę zgodnie z zasadami.
@Client:45793780 a moze tak jakieś szczegóły? Kto uszkodził towar? kiedy? Jak argumentuje sprzedawca... itp itd...
@Client:45793780 Jeżeli towar był uszkodzony, to trzeba było zgłosić reklamację a nie zwrot konsumencki. Przy zwrocie konsumenckim zachodzi domniemanie, że to ty uszkodziłeś towar i sprzedawca ma prawo obniżyć kwotę zwrotu za uszkodzenia.
@Client:45793780
Możesz napisać jaśniej o swoim problemie ?
Bez tego otrzymasz wyłącznie porady, np. żeby wchodzić w spory ze sprzedawcą albo żeby podejmować działania (lub zaniechania) które mogą pogorszyć Twoją (nieznaną nam) obecną sytuację.
Im więcej faktów przedstawisz - tym większa szansa na rzeczowe porady, a nie tylko populistyczne.