Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak samo oszukany jak inni a twór "lokalne" to raj dla oszustów. Foty dostajesz w miniaturkach, komentarzy nie mogę się doszukać z kim mam do czynienia no i allegro wystarczy odpowiedź oszusta "zepsułeś ty" zaraz po odebraniu jak zgłosiłem po 8 minutach (i zrobiłem foty gdzie ukrył wadę a foto dał takie jakie on chciał a nie o to co ja pytałem przed wysyłką) już dostał napisaną wiadomość, oczywiście nie może nic udowodnić, bo nie ma dowodów w postaci foto towaru w miejscu uszkodzenia przed wysyłką a na aukcji foto tylko z pudełkiem i opisem stan idealny. Oczywiście zwala na wszystkich pocztę, kuriera i mnie a przedmiot bez zabezpieczeń gniazda pakowany jak kanapka i oryginalnie opakowanie na żywca oklejane przez pocztę, bo chciał wysłać tak by wypadło samo w transporcie łatwiej by mu było przenieść winę na przewoźnika może.
Mam konto niemal od 10 lat i nikogo nie wysiudałem, ale jeśli tym krokiem pójdziemy to już nie trzeba się martwić o posiadanie dowodów przedsprzedażnych, bo wystarczy zepsułeś ty, czyli równie dobrze można by malować sztabki z żelaza złotą farbką i sprzedać jako złoto a w razie czego napisać podmieniłeś ty!
Jeśli Twoja reklamacja została odrzucona, a towar znacznie różni się od opisanego, po 14 dniach od zakupu wyślij wniosek o rekompensatę z POK. https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...
Jest tam wymóg zgłoszenia sprawy na policję, ale wyślij wniosek bez zgłoszenia i poczekaj na decyzję Allegro. Dyskusja za pośrednictwem Allegro już była? Jeśli nie, możesz spróbować; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Tam też Allegro się włącza i stara się pomoc.
Jeśli jest wprost napisane, że wymagają zgłoszenia na komendzie, znaczy,
że POK może być niekoniecznie tak optymistyczny jak w zwykłym allegro.. no, ale cóż 🙂
złożyłem reklamacje odesłałem przedmiot i typowe jak oszust może się przyznać do oszustwa. Jak byście poczytali jaka rozmowa z nim, to po prostu dziwi mnie czym allegro się sugerowało tym odrzucając wniosek. On nie widzi uszkodzeń na moim foto (jak mu z ciągu kilku minut od odebrania pokazałem) i jak oglądał też nie było. On wie tylko że płyta działała, czyli nie wiedział że są uszkodzenia pytałem się przed wysyłką jak gniazdo procesora wygląda piny proste? i jedynie odpowiedział "tak" a wyraźnie widać mocno pokrzywione piny, do tego sprzedaje nieletni na nie swoim koncie tylko matki. Jak wygląda takie odrzucenie musi odesłać mi argument na piśmie z podpisem sprzedawcy z jakim zawarłem umowę? 06.07 dostał odstąpienie ale nie przyjął nie jest przedsiębiorcą(myślałem że tylko to dotyczy bez podania przyczyny) to dostał pismo w dyskusji reklamacje. Odebrał przesyłkę wraz z pismem 09.07 dzień , napisałem w nim że ma wymienić na nowy wolny od wad, naprawić lub zwrócić koszty wraz z wysyłkami, bo obniżenie nie wchodzi w grę, płyta może być całkiem niesprawna i bez wartości lub sporadyczna.
Knowhere napisał że może grałem z kurierem w pingponga teksty z przedszkola i kompletnie nieznającego się na budowie komputera.
@legost To krótka piłka: powiadom matkę, że przez wybryki synka będzie miała problemy z policją. I faktycznie w ten sposób to rozwiąż. Skoro to dzieciak, to wizyta na komendzie celem złożenia wyjaśnień w moment takiego pryszcza wyprostuje.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
matka z nim współpracuje. Jak dzwoniłem odebrał on i podał matkę, to ona pakowała płytę jak kanapkę czy ciasto. Piny niczym nie zabezpieczyli choć producent zawsze dodaje zaślepka ochronna i bynajmniej nie dla wyglądu. Na pytania czysto informatyczne odpowiedziała demontował informatyk, ale nie powie jaki i mam się rozłączyć, bo dzwonie do Niemiec dużo zapłacę, jakoś nie wybierałem 49 kierunkowego tylko zwykła komórka. Jak zebrał kasę zaraz jechał sobie na wycieczkę do wspominanych wcześniej Niemiec. On chce dowodów z kamerki z rozpakowywania paczki a sam nie ma kompletnie nic na to by udowodnić że nie było uszkodzeń w dniu wysyłki. ilu z was rozpakowuje przesyłki z telefonem w ręku?
@legost Akurat za odpowiednie zabezpieczenie (zawartości) przesyłki na czas transportu odpowiada nadawca (i są na to odpowiednie "paragrafy").
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
czy jest jakiś bezpośredni kontakt do serwisu podejrzewam że zostanę oszukany jest jeszcze czas aby Allegro zblokowało moją wpłatę nim sprzedający ją podejmie ,wypłaci z konta payu
Tak, jest kontakt, niestety jest on ukryty, dlatego nie możesz znaleźć; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38&subjectId=4c2c4428-a...
Aby było szybciej, możesz też napisać na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a
O tym AL to chyba kiedyś film nakręcą ,
@mwmonety Strzelam, że będzie w reżyserii Papryki Vegety😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
🙂 chcesz się dać okraść i dostać POKazany palec kupuj na AL. Na bay i płatność wiadomo jaka, sprzedający crapy ma od razu -na koncie a jedynie w dyskusji jest, to kto pokryje wysyłkę zwrotną. Kto wie, może za 50 lat i u nas tak będzie.
@legost No tak, bo paypal taki cudowny, że nikt nigdy nikogo nie przekręcił przy jego pomocy.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
za najmniejszą błahostka niezadowolenia kupującego nawet, a nie za szrot który trzeba by jeszcze zapłacić za utylizacje