Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupilem przedmiot na allegro lokalnie, towar mial byc wyslany konkretnego dnia zgodnie z tym co napisal jednakze tak nie wyszlo. Niby wyslal nastepnego dnia ale okazalo sie ze nie odpowiedni gabaryt i lipa. W srode zrobil dopiero etykiete a paczki nadal nie nadal, tj czwartek cisza ani paczki w paczkomacie ani brak informacji ze strony sprzedajacego. Poprzez dyskusje oraz wiadomosc zrezygnowalem z towaru ktorego nie otrzymalem, czy jestem wstanie odzyskac pieniadze bo osoba sprzedajaca nie bardzo chce je zwrocic.
@Wrouzek Gdzie była ta dyskusją, tu : https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE oczywiście jak nie chce zwrócić możesz po 14 dniach od zakupu złożyć wniosek do POK, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Tak tutaj byla dyskusja poprzez czat ze sprzedajacym, w odpowiedzi dostalem ze mam czekac na golębia 🤷🏻:płeć_męska:
@Wrouzek Czat to nie dyskusja, otwieraj masz link, albo składaj wniosek do POK.
Chodzilo mi o ten czat co klika sie / (PROBLEM z Zamowieniem?)
I allegro pomogło Ci w dyskusji? Złóż wniosek do POK.
@Wrouzek W takiej sytuacji postępuj standardowo, czyli najpierw otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE w nim zgłoś problem, domagaj się niezwłocznej wysyłki lub zwrotu wpłaty. Sprzedawca ma obowiązek odpowiadać w sporze. Po 24 godzinach od założenia sporu możesz tam poprosić o wsparcie pracownika Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do finalizacji transakcji lub zwrotu środków. Gdyby mimo to nie udało się sprawy załatwić, po 14 dniach zamknij spór jako nierozwiązany i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Pieniądze na pewno odzyskasz.
@Wrouzek, był to zakup niekonsumencki, więc nie możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Możesz natomiast złożyć roszczenie odstąpienia od umowy - w związku z przekroczonym czasem realizacji zamówienia. Jest to jednak decyzja po stronie Sprzedającego.
W Dyskusji wypowiedział się pracownik Allegro.