anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie została dokończona płatność?

Client:109425941
#1 Nowicjusz#

Zakupiłem produkt nacisnąłem kup i zapłać wypełniłem rubryki płatność kartą i nadal nie otrzymałem z banku info.akceptacji transakcji o co chodzi

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Może ze względu na święta, jakaś przerwa techniczna, poczekaj.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:109425941 widzę, że udało się opłacić to zamówienie i płatność ma już status "zakończona" 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Czyli cierpliwość!!!

oznacz moderatorów