Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dnia 28.02.2022r. dokonałam przelewu z mojego konta bankowego na konto allegro PayU nr konta
[edycja]
na sumę 94.80
Płatność nie dotarła do sprzedawcy, wyświetla,że jest w toku, czyli nie zaksięgowania przez Allegro
Co dalej z zamówieniem?
Możesz ponowić płatność a tamta wróci do ciebie, możesz anulować i zapłacić powtórnie. Sprawdź w zakładce moje zakupy jaką masz możliwość.
Jeśli to był przelew tradycyjny,to taki przelew księguje się do 3 dni roboczych , być może źle były wpisane dane do przelewu,i płatnośc się nie zaksięgowała.
@Client:36484450 sprawdziłam, że była to płatność przelewem tradycyjnym, a taki może księgować się do trzech dni roboczych. Bardzo proszę o informację jutro jeśli status się nie zmieni, zweryfikuję to z operatorem płatności.