anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

dnia 28.02.2022r. dokonałam przelewu z mojego ko

Client:36484450
#7 Wielbiciel#

dnia 28.02.2022r. dokonałam przelewu z mojego konta bankowego na konto  allegro PayU  nr konta 

[edycja]

na sumę 94.80

Płatność nie dotarła do sprzedawcy, wyświetla,że jest w toku, czyli nie zaksięgowania przez Allegro

Co dalej z zamówieniem?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz ponowić płatność a tamta wróci do ciebie, możesz anulować i zapłacić powtórnie. Sprawdź w zakładce moje zakupy jaką masz możliwość.

oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor#

Jeśli to był przelew tradycyjny,to taki przelew księguje się do 3 dni roboczych , być może źle były wpisane dane do przelewu,i płatnośc się nie zaksięgowała.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:36484450 sprawdziłam, że była to płatność przelewem tradycyjnym, a taki może księgować się do trzech dni roboczych. Bardzo proszę o informację jutro jeśli status się nie zmieni, zweryfikuję to z operatorem płatności.  

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów