Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zakupu kurtki, sprzedający w Allegro Lokalnym nie odpowiedział na moje pytania o rozmiar przedmiotu przed aukcją, oraz nie odpowiada na moje pytania po wylicytowaniu przedmiotu. Wzbudza to moją nieufność do sprzedawcy, tym bardziej wiem że logował się po skończonej aukcji. Niestety nie mam jego danych a przede wszystkim telefonu i nie wiem co robić. Nr. aukcji c7b56b8b-f392-4db1-9de1-00a92ea5fab3 , proszę o pomoc.
Zapłacone? Na Lokalnie nie ma obowiązku zapłaty. Po pięciu dniach, zgodnie z regulaminem, transakcja jest uznana za niebyłą.
Jeśli zapłacone, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE i poproś tam po 24 godzinach o pomoc Allegro.
Nie zapłacone bo sprzedawca mówiąc kolokwialnie olewa kontakt ze mną, bardzo mi zależy na tym przedmiocie, ale jestem bezsilny. Bardzo niemądry pomysłem jest ukrywanie kontaktów do sprzedawcy po co to się robi, nie wiem.
Jeśli towar nie jest zapłacony, nie otworzysz sporu. Pewnie cena za niska i on Ci tego nie chce sprzedać. Zapłacisz, otworzysz spór - wtedy sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć i pomoże Ci tam Allegro. Będziesz się mógł domagać wysyłki.