Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem pada do konsoli miał być między 10 a 17 lutego.14 lutego dostałem informację że przesyłka jest w drodze i do dnia dzisiejszego jej niedostałem.
@Client:56366182 a sprawdzałeś po numerze gdzie jest przesyłka ? może awizowana leży ? jak nie masz numeru poproś o to sprzedawcę.
@Client:56366182
Wraz z informacją, że "przesyłka jest w drodze" powinien być numer przesyłki lub link do jej śledzenia.
Sprawdź u przewoźnika.
A jak odbyła się wysyłka, nie masz nr przesyłki od sprzedającego? Możesz także tu się dowiedzieć i sprzedający musi ci odpowiedzieć w ciągu 24 godz: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE albo: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zakup-i-dostawa-na-allegro-lokalnie/kontakt-ze-sprzedajacym-...
@Client:56366182 Zapytaj sprzedawcę, to on odpowiada za terminy dostawy. Jeżeli te terminy nie są zachowane, możesz odstąpić od umowy i domagać się zwrotu pieniędzy na podstawie art. 5431 Kc. Gdyby sprzedawca nie reagował, zapytaj tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE wtedy odpowie.
Jeśli to zwykłe Allegro, pytaj tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@Client:56366182
Co do czasu dostawy - tak twierdził sprzedawca czy Allegro?
To na czerwono podaje Allegro i to jest tylko prognoza. Deklarację sprzedawcy, która jest wiążąca dla zawartej umowy masz zaznaczoną kolorem niebieskim.
@Client:56366182 Czy kontaktowałeś się już w tej sprawie bezpośrednio ze Sprzedającym?