anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak odnaleźć osobę u której zrobiłam zakup?

Client:100974271
#2 Obserwator#

Hej,wczoraj zrobiłam zakupy na allegro lokalnie u osoby prywatnej i opłaciłam wszystko z góry.Dziś zmieniłam stary e-mail na aktualny na swoim koncie allegro lokalnie.  Wylogowało mnie ze wszystkich urządzeń.Nie mogę odnaleźć tej osoby u której zrobiłam zakup. Usunęły mi się wszystkie wiadomości jakie z nią wymieniłam. Czy ta osoba mnie odnajdzie? Czy opłacony zakup mi nie przepadł?proszę o kontakt.Pierwszy raz robiłam zakupy na allegro lokalnie. 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100974271, czy jesteś pewna, że była to prawdziwa strona Allegro Lokalnie oraz że użyłaś tego samego konta, z którego piszesz? Nie widzę na Twoim koncie żadnych zakupów dokonanych w tym roku. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100974271, sprawdziłam i masz drugie konto - spróbuj zalogować się na login: Client:109207987, tam wczoraj zrobiłaś zakup na Allegro Lokalnie:) 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:100974271
#2 Obserwator#

Wpisałam ten ligin,ale na allegro nadal nic niema.Mogę poprosić o pomoc jak poprawnie powinnam to zrobić?

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:100974271 Nic nie ma tzn. nie widzisz zakupu? Czy nie udało się zalogować?

oznacz moderatorów

Client:100974271
#2 Obserwator#

Wpisałam ten login o którym Pani pisała,ale po zalogowaniu wchodząc na swoje allegro lokalnie nie ma zakupów ani żadnych wiadomości.Wszystkie pola puste. 

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100974271, czy próbujesz logować się na Allegro Lokalnie loginem Client:109207987? Z tego, co widzę, jest tam cała historia zakupów oraz wiadomości.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:100974271
#2 Obserwator#

Czy mogłaby mnie Pani poinstruować jak i gdzie wpisać login?przepraszam,ale jestem laikiem w tych sprawach. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:100974271 

Aby zalogować się do Allegro Lokalnie https://allegrolokalnie.pl
  • kliknij w rozwijane menu, w prawym górnym rogu
  • wybierz Zaloguj kontem Allegro.

Gotowe!

kostas11_0-1741957593178.png

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:100974271
#2 Obserwator#

Dziękuję najmocniej za pomoc.Wszystko jest. Jeszcze jedno pytanie mam,otóż Pani sprzedająca napisała do mnie że na jej koncie nie ma jeszcze pieniędzy,które przelałam jej wczoraj o 13 blikiem. Kiedy mniej więcej dotrze do tej Pani przelew o demnie? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:100974271 Po wpłacie przez Allegro środki nie trafiają bezpośrednio na konto bankowe sprzedającego tylko na saldo Allegro Finanse - po weryfikacji konta do wypłat sprzedający może je sobie wypłacić.

Jeśli sprzedający nie wie jak to zrobić to niech zerknie do tego artykuły pomocy:
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/wplaty-od-kupujacych-z-allegro-lokalnie/jak-wyplacic-pieniad...

oznacz moderatorów

Client:100974271
#2 Obserwator#

Mam nadzieję że ta Pani wie o tym.A tak ogólnie to od wczoraj godziny 13 pieniądze powinny już być na allegro finanse? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:100974271 Tak, jeśli zamówienie zostało opłacone prawidłowo i jego status wyświetla Ci się jako "Płatność zakończona" to środki są dostępne dla sprzedającego i może je wypłacić.

Jeśli sprzedający nie posiada zweryfikowanego konta do wypłat to nie może z tego powodu opóźniać wysyłki aczkolwiek na samo nadanie przesyłki - o ile w treści oferty nie było napisane inaczej - ma 7 dni.

oznacz moderatorów

Client:100974271
#2 Obserwator#

Tak,komunikat na zielono "Płatność Zakończona "wyświetla się już od wczoraj. Sprzedająca jest chyba troszkę nie w temacie ponieważ dziś napisała mi że nie ma jeszcze pieniędzy o demnie na jej koncie. 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:100974271 Możliwe, że sprzedająca nie wie jak działa wypłacanie środków z Allegro Finanse i nie wie, że środki nie trafiają bezpośrednio na jej konto - to dosyć częste.

Możesz ją pokierować do linku pomocy który wkleiłem wyżej.

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100974271, przelew BLIK powinien dotrzeć jeszcze tego samego dnia bądź kolejnego, ale w takiej sytuacji możesz wysłać sprzedającej potwierdzenie wykonania przelewu, o ile nie został odrzucony. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Client:100974271, tutaj znajdziesz dokładną instrukcję wraz ze zrzutem ekranu, który ułatwi sprawę.

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:100974271
#2 Obserwator#

Zmieniłam e-mail i wyświetlił mi się komunikat żebym zmieniła hasło więc to zrobiłam.Wszystkie inne dane zostawiłam bez zmian. Potem weszłam na allegro lokalnie a tam nic nie ma ani moich zakupów ani wiadomości wymieniowych ze sprzedającymi 😔

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:100974271 Nie zmieniłaś maila tylko zalogowałaś się na inne konto.
Zaloguj się na konto które wskazała @julienail - login konta Client:109207987

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Client:100974271 Najpewniej masz dwa lub więcej kont i po prostu zalogowałaś się na inne konto niż to z którego robiłaś zakup.

oznacz moderatorów