Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z zamówieniem. Sprzedający ewidentnie niema zamiaru wysłać mi kupionego przedmiotu na allegro lokalnie chciałbym jak najszybciej dostać pieniądze z powrotem. Próbowałem już dogadać się z sprzedawcą aczkolwiek twierdzi że produkt posiada inna osoba do której niema kontaktu natomiast pieniądze które otrzymał sprzedawcą nie są w jego posiadaniu. Pytanie co teraz rozpocząłem dyskusje sprzedawca nie odpowiada. Czy dostanę zwrot z POK czy muszę szukać innego rozwiązania
@seba216111 W Dyskusji poproś o interwencję prawnika Allegro, możesz to zrobić po 24 godzinach. Gdyby Dyskusja nie przyniosła rozwiązania, zamknij ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Gdybyś miał jakiekolwiek problemy ze złożeniem wniosku, napisz tu ponownie.