Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zakupie rzekomo srebrnej monety toczył się długi spór ze sprzedającym. Chciałem dokonać zwrotu ale allegro nie zamierzało mi w tym pomóc. Sprzedający upierał się, że prawidłowo opisał przedmiot, więc allegro trzymało jego stronę. Badanie monety potwierdziło zerową zawartość srebra. Minęło już pół roku i nie mogę w żaden sposób odzyskać straty. Doszukanie się formularza allegro protect, jeżeli jest możliwe, to trzeba być chyba zawodowym informatykiem. Co robić? Proszę o jakąkolwiek pomoc. Dziękuję. zp.
Sprawa dotyczy aukcji 1058939372
Dlaczego skarga na działanie allegro automatycznie została spamem?
Masz badania że moneta nie jest taka jak w opisie to bym pomyślał o sądzie.
@aden86 Cześć. Sprawdź proszę, czy prawidłowo podałeś numer oferty, ponieważ nie widzę takiego zamówienia na tym koncie. Jeśli masz taką możliwość, to prześlij mi numer zamówienia lub ID dyskusji.
Jeśli chodzi o formularz Allegro Protect, to składałeś go z poziomu tego konta trzy razy. Ostatni raz 25 sierpnia (wniosek został zaakceptowany i zwrot zlecony), zatem doszukanie się formularza jednak nie jest mocno kłopotliwe. Link do wniosku można znaleźć w Szczegółach zakupu, jeśli oznaczysz Dyskusję jako nierozwiązaną.
Pomiędzy dyskusją ze Sprzedawcą, a opcją sądową, jest jeszcze jedna opcja, o której pewnie nawet Lew nie słyszał 🙂
Konsumenci mają możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution) - http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Tak podałem jako ciekawostkę 🙂
Tak, ciekawostkę, szkoda ze wy sprzedający nie widzicie innego rozwiązania jak tylko pozwy sądowe, i tu jest wiele takich wątków, i to nie ciekawostka ale fakt. Ma dowody to dlaczego nie może iść do sądu?🤔
Koniec świata. Przyznaję ciut racji Lwowi xD.
@LEW433 napisał(a):
Tak, ciekawostkę, szkoda ze wy sprzedający nie widzicie innego rozwiązania jak tylko pozwy sądowe, i tu jest wiele takich wątków, i to nie ciekawostka ale fakt. Ma dowody to dlaczego nie może iść do sądu?🤔
Nie życzę sobie publicznych stwierdzeń, że jako sprzedawca nie widzę innych rozwiązań jak tylko pozwy sądowe. Zrozumiano? To co piszesz, to dla mnie oszczerstwo.
Nawiązując do tematu, platforma ODR to na pewno tańsze, szybsze i bardziej skuteczne narzędzie niż pójście do sądu. Lepiej dla konsumenta. I nie widzę przeszkód, by nie korzystać również z tej formy rozwiązywania sporów. Każdy wybiera swoją ścieżkę jak chce rozwiązać problem, natomiast dobrze znać wszystkie narzędzia, które temu służą.