Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
23 sierpnia b. r zamówiłam koszulke dla syna.zapłaciłam i się nie doczekałam. Mimo prób kontaktu, wielu pytań.
co robić?
Prosiłam o pomoc allegro i owszem wstawiło się za mną. Sprzedający wówczas odpisał, że koszulka w drodze, a ja naiwna w dobrej wierze zakończyłam rozmowę. Teraz nie moge już zacząć drugiej ( regulamin nie pozwala), a kodszulki nie ma.
Zostałam bez kasy i bez towaru....
Zostałam oszukana przez człowieka o nicku
Przestrzegam wszystkich i proszę o pomoc
Iwona [edycja]
Poproś o pomoc tu, wznowią zamkniętą dyskusję: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
@iwo_dzs możesz ponownie otworzyć dyskusję z tym sprzedającym i poprosić w niej o naszą pomoc. Nie zamykaj jej proszę, dopóki nie otrzymasz zawianego przedmiotu.
@iwo_dzs
1 dyskusję można wznowić
2 prywatny sprzedawca jeśli wysłał towar a ma nr paczki to odpowiada za towar do momentu nadania, więc ryzyko utraty przechodzi na ciebie w momencie gdy wyda paczkę przewoźnikowi
3 jak nie wysłał to ap zwróci ci kasę po 14 dniach od założenia dyskusji oznaczasz jako nierozwiązaną i wniosek o ap powinien się odblokować