anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wyegzekwować od sprzedającego wysyłkę zamówionego i zapłaconego towaru?

iwo_dzs
#1 Nowicjusz#

23 sierpnia b. r zamówiłam koszulke dla syna.zapłaciłam i się nie doczekałam. Mimo prób kontaktu, wielu pytań. 

co robić? 

Prosiłam o pomoc allegro i owszem wstawiło się za mną. Sprzedający wówczas odpisał, że koszulka w drodze, a ja naiwna w dobrej wierze zakończyłam rozmowę. Teraz nie moge już zacząć drugiej ( regulamin nie pozwala), a kodszulki nie ma.

Zostałam bez kasy i bez towaru....

Zostałam oszukana przez człowieka o nicku 

[edycja] ALLEGRO LOKALNIE)

Przestrzegam wszystkich i proszę o pomoc

 

Iwona [edycja]

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Poproś o pomoc tu, wznowią zamkniętą dyskusję: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@iwo_dzs możesz ponownie otworzyć dyskusję z tym sprzedającym i poprosić w niej o naszą pomoc. Nie zamykaj jej proszę, dopóki nie otrzymasz zawianego przedmiotu. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@iwo_dzs 
1 dyskusję można wznowić
2 prywatny sprzedawca jeśli wysłał towar a ma nr paczki to odpowiada za towar do momentu nadania, więc ryzyko utraty przechodzi na ciebie w momencie gdy wyda paczkę przewoźnikowi
3 jak nie wysłał to ap zwróci ci kasę po 14 dniach od założenia dyskusji oznaczasz jako nierozwiązaną i wniosek o ap powinien się odblokować

oznacz moderatorów