Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Złożyłam zamówienie 12.04-13.04
dostałam 19.04 ale nie pasuję mnie rozmiar czyli są za duże
napisałam do sprzedającego o tym i ze chciałabym zwrócić poprosiłam o podaniu adresu na co pani nic nie odpisuje , tylko czyta te wiadomości
podane było ze prawo konsumenckie ze zgody sprzedającego
i pytałam pani na początku czy będę mogła zwrócić / zamienić , pani odpisała ze jest możliwość zwrotu / zamiany
jak teraz mogę odesłać ten towar i odzyskać swoje pieniądze ?
dziękuje
Kupionr od osoby prywatnej czy firmy? Na zwyklym allegro czy na lokalnie?
@az1rael masz w zakładce : lokalne 🙂 , i wynika chyba że osoba prywatna.
@Client:103226084 Czy masz na piśmie ( wiadomościach ) ze zgadza się na zwrot jak nie bedzie pasować? Jeżeli tak to otwórz dyskusję i argumentuj tym ze decyzja o zakupie powstała min pod wpływem tego zapewnienia.
@pinsplash na tel siedze jak ty tam podejrzałeś że z lokalnie?
No tak czlowiek dopiero co oko otwozyl i nie kmini szlaczkow malym druczkiem rozum nie zaskoczyl jeszcze
@az1rael kawa? 😁
@pinsplash niestety ladnie to ona pachnie ale nie toleruje jej wcale zafundowalbym sobie rewolucje zoladkowo jelitowa
@Client:103226084 jeśli sprzedający nie odpisuje to załóż dyskusję. Po 24h od założenia możesz poprosić nas o pomoc. Skoro sprzedający napisał, że będzie taka możliwość, to powinien się do tego odnieść.
Kupiłaś od osoby prywatnej dlatego:
Sprzedający nie jest przedsiębiorcą, więc nie chroni Cię prawo konsumenckie, np. nie zwrócisz zakupu bez zgody sprzedającego.
Owszem w rozmowie dostałaś informację o możliwości zwrotu / wymiany. Spróbuj zrobić tak jak pisał @pinsplash .