Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem laptopa na Allegro Lokalnie. Po otrzymaniu laptopa okazało się, że jest on niezgodny z opisem, więc chcę go zwrócić. Jak wygląda w takim wypadku prawidłowa procedura zwrotu na Allegro Lokalnie - krok po kroku?
Czytasz w zakładce zwroty, co pisze sprzedający? zazwyczaj są to sprzedawcy prywatni, wiec zapewne nie ma zwrotów, więc składasz reklamację z tytułu rękojmi (czytasz czy nie wyłączył), musi ją rozpatrzyć, ma na to 14 dni,
@daneel3 Wyślij sprzedającemu mailem zgłoszenie reklamacyjne, powołaj się na rękojmię i określ wady. Możesz domagać się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu, także kosztu odesłania. Przy napraw lub wymianie sprzedawca także ponosi koszty wszelkich przesyłek. Zapytaj sprzedawcę o adres do odesłania sprzętu.
Jeżeli sprzedawca będzie Ci stwarzał problemy, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE w niej zgłoś reklamację i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Sprzedawca ma obowiązek uczestniczyć w Dyskusji i załatwić reklamację zgodnie z zasadami.