anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jeśli sprzedawca nie wysłał towaru i nie odpowiada na wiadomości i telefony, jak zwrócić pieniądze i

Client:110232414
#7 Wielbiciel#

Jeśli sprzedawca nie wysłał towaru i nie odpowiada na wiadomości i telefony, jak zwrócić pieniądze i anulować zakup.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

g_rajnert
#12 Orędownik#

Zakup z linku z fb lub podobne? Masz zakup na swoim koncie w allegro (lub allegro lokalnie)?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110232414 jeśli zakup odbył się na Allegro, to możesz za pomocą dyskusji (zgłoś problem z zakupem w zakładce Moje zakupy) skontaktować się ze sprzedającym, jeśli nie odpowie lub pojawią się inne problemy, po 24h od rozpoczęcia dyskusji możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów