Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Anula61 dlaczego chcesz zwrócić ? produkty cyfrowe niepodlegają zwrotowi bez podania przyczyny ....
Bo kody działają tylko na platformie argentyńskiej i tej samej walucie. Nie dostrzegłam tej informacji przed zakupem.
@Anula61 Twoje niedopatrzenie , sprzedawca nie ma obowiązku godzić się na zwrot .
@Anula61 Więc ty nie zwracasz kodu lecz zgłaszasz sprzedającemu reklamację że kod jest niezgodny z ofertą i nie działa w Polsce.
W tym celu odnajdź ten zakup w Moje Zakupy i tam znajdź opcję Zgłoś problem. Tam opisz co jest źle, sprzedający będzie miał 24 godziny na wyjaśnienia.
@br. czytałeś to ? cyt ,, Nie dostrzegłam tej informacji przed zakupem.,,
czyli w ofercie stosowna informacja była ....
Trudno, szkolenie kosztuje, mam nadzieję że niedrogo i że na przyszłość będziesz uważniej czytać. Mimo wszystko sugeruję zgłoszenie reklamacji, mieszkamy w Polsce nie w Argentynie, wkrótce będą pewnie również oferty działające na Księzycu lub Marsie.
No cóż, dzięki😌
@Anula61 a pokaż link do tej oferty.
@Anula61 Ale taki przypadek już był opisany gdzieś tutaj na forum, dokładnie klucz do wersji argentyńskiej, więc zapewne ta sama gra i ten sam sprzedawca. Podaj link do oferty.
@Anula61 To nie jest link do oferty.
@Anula61 Opis jest przejrzysty i wszystkie informacje są dobrze widoczne.
W mojej opinii nie masz podstaw do składania reklamacji i żądania zwrotu.
Niestety też tak myślę. Nauczka na przyszłość.
Zostaje żal, że ktoś " liczy " na takich jak ja😌
To wystaw taką samą ofertę i sprzedaj sobie, odzyskasz większość