Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zapłaciłam za wysyłkę (polecony priorytet), minęło 9 dni a sprzedawca nie wysłał, nie ma możliwości skontaktować się z allegro ???
Skontaktuj się ze sprzedawcą przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE domagaj się wysyłki lub zwrotu wpłaty. Po 24 godzinach w dni robocze możesz tam poprosić o pomoc Allegro.
Tu masz inny kontakt z Allegro w tej sprawie; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38&subjectId=4c2c4428-a...
Nie potrafię dobrze poruszać się po allegro, serdeczne dzięki
@mengest Jeżeli nie masz żadnego kontaktu.
Jeśli Twoje zakupy się nie powiodą, rozpocznij Dyskusję. Włączymy się do niej za każdym razem, kiedy poprosisz nas o wsparcie.
Jeśli nie uda Ci się dojść do porozumienia ze sprzedającym, możesz otrzymać zwrot kosztów w ramach Programu Ochrony Kupujących.
ja pisałam do sprzedawcy już 3 razy na stronie przedmiotu, więc dyskusja trwa
@mengest Dyskusja ze strony przedmiotu to nie jest dyskusja. To jest tylko rozmowa, do której pracownik Allegro się nie włączy. Wyżej dali Ci linki do właściwej dyskusji. Tam pisz.
bardzo dziękuję za podpowiedź !
@mengest Jaki podał czas wysyłki? Co odpowiedział gdy sie znim skontaktowałaś?
powiedział, że wyśle w poniedziałek 14 września, potem pisał, że ma niedokładny adres, jaki otrzymał z allegro, następnie, że wyśle mi priorytetem, za to, że nie wysłał w terminie, ale wysyłka priorytetowa była zapłacona przeze mnie, bo taki był wymóg aukcji
Wypowiedział się w Dyskusji pracownik Allegro? Poproś go tam o pomoc.