Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem dwa produkty na Allegro Lokalnie. Każdy od innego sprzedawcy. W jednym wybrałem dostawę do paczkomatu a w jednym do poczty Polskiej. Obydwie te dostawy kosztowały 0 zł. Zamówienie z dostawą do paczkomatu nie ma żadnej informacji na aplikacji inPost, czyli zamówienie nie jest zrealizowane. Za zamówienie z pocztą polską, gdzie też była darmowa dostawa sprzedający twierdzi że muszę zapłacić mu za koszty wysyłki. Może powinienem zrobić coś przez komputer a nie telefon? Nie wiem. Proszę o odpowiedź.
Jeżeli złapałeś się na darmową przesyłkę otwórz dyskusje i domagają się wysłania towaru. Dla sprzedawcy wyślij regulamin niech się dokształcić
@Client:99495053 Sprzedawca nie wie, że Allegro odda mu pieniądze z wysyłkę. Niczego nie musisz dopłacać. Wyślij mu to;
Allegro zrobiło promocję na darmowe dostawy, ale w taki sposób, że wielu sprzedawców w ogóle nie wie, iż bierze w niej udział.
Wystarczy, że wystawisz przedmiot na sprzedaż przez aplikację mobilną Allegro Lokalnie i określisz cenę dostawy na kwotę nie wyższą niż 11 zł.
Wszystkie Twoje ogłoszenia, które będą miały dostawę w takiej kwocie, oznaczymy specjalną ikoną “dostawa 0 zł”. Jeśli klient kupi Twój przedmiot, on nie zapłaci za dostawę, a Ty otrzymasz od Allegro Lokalnie pełną kwotę- cenę przedmiotu wraz z kosztem dostawy, jaki ustawisz podczas wystawiania przedmiotu.
Promocja obejmuje pierwszych pięć sprzedanych przez Ciebie przedmiotów. Szczegóły znajdziesz wregulaminie.
https://zobacz.allegrolokalnie.pl/aplikacja-mobilna#chce-wysylac-za-darmo-na-czym-polega-promocja-
Promocyjna dostawa zostanie rozliczona za pośrednictwem Konta przez uznanie narzędzia rozliczeniowego Uczestnika Promocji w ramach sekcji Allegro Finanse w ciągu 3 dni roboczych
Zapłaciłeś tyle ile było i tylko jakbyś zmienił warunki wysyłki możliwa jest dopłata. Nie dopłacaj, niech sprzedający to wyjaśni. Możesz także wyjaśnić to po otwarciu dyskusji: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE