anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kupiłem przedmiot z darmową dostawą, a po kilkunastu godzinach koszt dostawy zmienił się na 8.99 zł.

sc3398
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry

Wylicytowałem wczoraj przedmiot za 16 zł, a koszt wysyłki wynosił 0 zł.  Dzisiaj rano ok godz. 8.00 przeglądałem licytację i wszystko było bez zmian. Ok godz. 11.30 chciałem opłacić zakup, tylko że koszt wysyłki zmienił się z 0 zł na 8.99 zł. Proszę wyjaśnić czy to błąd allegro czy też zrobił to sprzedający?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

Agent051
#16 Inspirator#

@br. Tyle czasu jesteś na Gadane, że powinieneś już wiedzieć, że pomoc jest skuteczna tylko wtedy, kiedy jest korzystna dla pytającego. 😁

oznacz moderatorów

sc3398
#8 Zapaleniec#

Czy moderator odpowie merytorycznie w tej sprawie?

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@sc3398, sytuacja, którą opisałeś wynika z tego, że dwie rzeczy zadziały się jednocześnie. Choć zakwalifikowałeś się do skorzystania z dostawy za 0 zł, Sprzedający w międzyczasie przestał spełniać wymagania konieczne do zaoferowania darmowej dostawy (sprzedający może sprzedać maksymalnie 5 przedmiotów z darmową dostawą do 11 zł).

Nie powinno się tak zdarzyć, rozumiem Twoje niezadowolenie. W ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację przyznaliśmy Ci dodatkowe Monety. Mam nadzieję, że takie rozwiązanie Cię satysfakcjonuje. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

sc3398
#8 Zapaleniec#

20 listopada podczas rozmowy na czacie allegro, otrzymałem informację, o możliwości zapłaty za wysyłkę otrzymanymi monetami. Niestety zostałem wprowadzony w błąd, ponieważ taka opcja jest możliwa przy zakupach za min. 40zł. W związku z powyższym nie jest to dla mnie żadna forma rekompensaty, a monety możecie zabrać sobie z powrotem.   W dalszym ciągu nie otrzymałem również odpowiedzi z działu technicznego.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sc3398 przykro mi, że nie udało Ci się skorzystać z promocji w ramach , której dostawa na Allegro Lokalnie była za darmo. Wczoraj otrzymałeś odpowiedź od działu technicznego w sprawie o nr. 18817685.
Monety, które od nas otrzymałeś w ramach rekompensaty można wykorzystać tylko podczas zakupów na Allegro, nie Allegro Lokalnie i obniżają koszt zakupu, nie kwotę dostawy. 
Można je użyć aby obniżyć koszt zakupu powyżej 40 zł. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sc3398
#8 Zapaleniec#

Moderatorzy, którzy wypowiedzieli się w moim temacie, zgodnie przyznali, że sytuacja w której cena wysyłki ulega zmianie po zakończonej licytacji, nie powinna mieć miejsca i jest błędem systemu. Natomiast według działu technicznego allegro, winowajcą w tej sytuacji jestem ja. 2021-11-23_123232.jpg

Czy ktoś może mi  wyjaśnić kto ma rację, moderatorzy czy dział techniczny allegro?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@sc3398 Moim zdaniem to jest pomieszanie z poplątaniem. Została zawarta prawnie wiążąca umowa, w której po licytacji miałeś zapłacić za sam towar. Nie można zmieniać warunków umowy po jej zawarciu, sprzedawca jej nie zmienił, Ty też. Allegro jest winne temu, że warunki zostały zmienione, choć nie jest to prawnie dopuszczalne. Tej promocji ktoś nie przemyślał. Nie może być tak, że po zakupie masz dostawę za zero zł, a po pewnym czasie sprzedawca przestaje spełniać jakieś wymagania określone w promocji i Tobie zmienia się cena po zawarciu umowy. Ta promocja to bubel według mnie. 

oznacz moderatorów

sc3398
#8 Zapaleniec#

21 Demiurg w pełni zgadzam się z tym co napisałeś. Dodatkowo uważam, że allegro działa  na zwłokę. Jeśli do czwartku nie opłacę wylicytowanego przedmiotu to naturalnie, stracę możliwość kupna przedmiotu. Natomiast kiedy opłaciłbym przedmiot z kosztami wysyłki, to było by to równoznaczne z przyznaniem racji allegro.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sc3398 nikt nie uważa, że winę za tą sytuację ponosisz Ty. Dział techniczny potwierdził to, że limit darmowych dostaw został wykorzystany na koncie tego sprzedającego i stąd doszło do opisanej w wątku sytuacji. 
W wyniku naszego zgłoszenia (a dokładnie mojej koleżanki z moderacji Gadane) przyznaliśmy Ci w ramach rekompensaty monety na zakup na Allegro. 
Czy mogę poprosić Cię jeszcze o informację czy próbujesz opłacić to zamówienie w aplikacji mobilnej czy w przeglądarce? 
Oraz czy możesz podesłać tutaj zrzut ekranu z aplikacji mobilnej gdzie widnieje cena za dostawę 8,99 zł a nie 0 zł? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

sc3398
#8 Zapaleniec#

Kolejny raz próbowałem wyjaśnić sytuację na czacie.  Tym razem pani konsultant, stanęła po stronie działu technicznego, który nie widzi żadnego błędu i uważa że sytuacja jest zgodna z regulaminem . Zapytałem dlaczego moderatorzy i inni konsultanci w przeciwieństwie do działu technicznego twierdzą, że jest to błąd systemu. Odpowiedź

"Jeżeli chodzi o sam fakt opłaty za zakup za przedmiot to tak, nie można zmieniać ceny. Jednak jest to promocja która działa inaczej, a sprzedający mają ograniczoną liczbę dostaw za 0 zł ".

Pytanie do moderatorów. Dlaczego nie można anulować, obniżyć ceny za dostawę skoro sami twierdzicie, że nie jest to moja wina, tylko wina systemu allegro? Monety, które według was mają załatwić sprawę, notabene zmuszają mnie tylko do kolejnych zakupów za min. 40 zł.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@sc3398 rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale technicznie nie mamy możliwości anulowania ani zmiany kosztu przesyłki. Przykro mi, że nie mogłeś skorzystać z darmowej dostawy, jednak doradcy, z którymi pisałeś oraz dział techniczny również mają rację. W regulaminie jest napisane, że jednym z warunków udziału w promocji jest dokonanie skuteczniej sprzedaży, czyli zamówienie musi zostać opłacone, a w kolejnym punkcie piszemy, że "Użytkownik może wziąć udział w Promocji nie więcej niż 5 razy". Czyli pierwsze 5 opłaconych zamówień (czyli skutecznej sprzedaży) może wziąć udział w promocji. 
Nie pisaliśmy o błędzie systemu, a monety w ramach rekompensaty przyznaliśmy, aby zrównoważyć to, że nie udało Ci się skorzystać z promocji. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów