Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem sprzedawcą.
Kupujący nie odebrał paczki, która do mnie wróciła. Chcę ponownie wysłąć paczkę bo zostałą opłacona, a kupujący wystapił o zwrot z programu ochrony kupującego. Na jakiej podstawie skoro paczka nie została odebrana z winy kupującego i został poinformowany że zostanie ponownie do niego wysłana?
@lanomeolvides Wystąpić może zawsze. Czy go dostanie to inna sprawa...
1. Dotrzymałeś terminów? nie zwlekałeś ( allegro tego nie lubi)?
2. Jaki podał powód wystąpienia do POK?
3. Jaki podał powód nieodebrania?
4. Czy w jakikolwiek sposób odstąpił od umowy i czy miał takie prawo?
1. Paczkę wysłałam po tygodniu. Kupujący dzień po zakupie został poinformowany,że aktualnie przebywam na urlopie i paczkę mogę wysłać za 8 dni. Odpowiedział,żenie przeczytał tej wiadomośći, nie wspomniał nic że odstępuje od umowy
2. Nie wiem, mogę to sprawdzić? Sama jestem ciekawa.
3. Wielokrotnie pytałam,dlaczego paczka nie została oderbrana. Brak odpowiedzi, za to straszenie prawnikami,że jestem oszustem.
4. Nie odstąpił. Aukcja allegro lokalnie,zakup od osoby prywatnej, więc raczej nie miał prawa.
Gdzie mogę zgłosić Allegro swoją wersję wydarzeń bo dyskusja zamknięta,i nikt tam moich wyjaśnień nie przeczytał?
@lanomeolvides Kupujący nie odebrał paczki więc powinieneś mu zwrócić całą wpłatę pomniejszoną o koszt wysyłki. Powrót paczkomatem jest bezpłatny. Jeżeli tego nie zrobisz, a kupujący otrzyma zwrot z POK, Allegro będzie mogło żądać od Ciebie zwrotu kosztów, a nawet zablokować Ci konto. Nie wiesz na pewno, czy paczka nie została odebrana z winy kupującego, powodów może być wiele.
W sprzedaży elektronicznej sprzedający ma obowiązek wysłać towar , a kupujący go odebrać. Wysłałam paczkę po tygodniu, ale kupujący został poinformowany o tym fakcie na drugi dzień po zakupie. Nie napisał,że rezygnuje z tego powodu, więc paczkę wysłałam. W mojej opinii celowo nie odebrał paczki, bo pytany nie udziela odpowiedzi. Ponadto oskarża mnie o oszustwo i straszy prawnikami, mimo,że jak wspomniałam wczesniej sam nie odebrał paczki. Od razu został poinformowany,że będzie opóźnienie w wysyłce paczki, bo jestem na urlopie. Dopiero jak nie odebrał paczki zgłosił,że chce odstąpić od umowy. NIe miałam pewności czy paczka do mnie wróci, bo zaginęła na magazynie, przez co mnie tez naraził na stres.Jako osoba prywatna nie mam chyba obowiązku przyjęcia zwrotu. Szanuję czyjś i swój czas dlatego, tak jak mu wcześniej napisałam,paczkę wysłałam niezwłocznie po powrocie z urlopu nadając ją o 2 w nocy. Dyskusję otworzył, jak był już nadany zwrot. Wysłałam do allegro informację,że paczka została nadana ale nie odebrana przez kupującego.
@lanomeolvides tak sobie pomyślalem że kupujący po prostu chciął odstąpic od umowy
Być moze nie umiał tego zrobić, pogrzebał i skierowało go do POK
Sugeruje napisac do kupującego i wyjasnić . Pewnie wszystko sie dobrze skonczy
@pinsplash to już sprawa miedzy kupującym a sprzedającym. Czy jest możliwośc zwrotu czy też nie.
Tak czy inaczej myśle że zgłoszenie do POK to raczej pomyłka niż celowe działanie kupującego
@lanomeolvides sprzedałeś jako firma czy osoba prywatna ? Kupujący coś pisał czy od razu wystąpił o zwrot ? To że wysłał wniosek nie znaczy że dostanie zwrot 😞
@lanomeolvides pewnie naczytał się cudownych rad z AG 😃
Napisz więcej o sprawie. Czy otworzył dyskusje? Czy cokolwiek napisał/zgłaszał do Ciebie? Jakie miałeś warunki w ofercie? podałeś mało danych i do tego znamy tylko Twoja wersje.
@lanomeolvides, zapoznałam się z Dyskusją, którą prowadzisz z Kupującym. Posiadasz konto zwykłe i sprzedajesz jako osoba prywatna, dlatego nie masz obowiązku przyjąć odstąpienia od umowy bez podania przyczyny - a właśnie tego żądał kupujący.
Poprosiliśmy Cię w Dyskusji o przesłanie potwierdzenia nadania paczki. Kupujący został poproszony o odebranie paczki, jako że umowa zawarta między Wami jest wiążąca.
A jednak osoba prywatna, jednak nie była to poprawna odpowiedź , jak to piszesz ? wprowadza w błąd.😁