Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mam kontaktu z osobą od której kupiłem towar mam tylko konto bankowe na które przelałem pieniądz
kontakt znajdziesz w skrzynce e-mail lub tu -https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/nowe-kupione
na lokalnie tu -https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione?login=success
otwórz dyskusję .
@Client:100153328 to był zakup na Lokalnie, dlatego w zakładce podanej przez @mdrogeria nie znajdziesz tego zakupu. Możesz skontaktować się ze Sprzedającym za pomocą czatu. W tej zakładce przy zamówieniu kliknij proszę "czatuj", jeżeli Sprzedający nie odpowie, możesz założyć dyskusję albo z poziomu zakładki Kupione za pomocą przycisku "problem z zamówieniem?" albo korzystając z tego formularza, w dyskusji po 24h możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro, a w razie potrzeby złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Mam nadzieję, ze uda się rozwiązać problem ze Sprzedającym i szybko otrzymasz swoje zamówienie!