Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu sprzedawca telefonu i uzgodniłem cenę tańszą niż wskazana w ogłoszeniu, ale przez pomyłkę złożyłem zamówienie w starej cenie z powodu nieznajomości języka polskiego na wystarczającym poziomie, ale płatność nie powiodła się z powodu braku środków na kartę bankową, problem polega na tym, że nie mogę anulować zamówienia i zapłacić w uzgodnionej cenie ze sprzedawcą, proszę o pomoc w anulowaniu zamówienia, aby sprzedawca obniżył cenę i nasz transakcja się powiodła...
Jeżeli płatność nie poszła to nie ma czego anulować, może w zakładce być tylko ponów płatność. Następna rzecz jak miała wyglądać ta inna cena, płatność przez allegro czy poza nim? Uważaj na zakupy telefonu bo mogą być problemy, sprzedający musi być właścicielem a przypadkiem sieć z której wziął na raty.
płatność tylko przez allegro, sprzedawca udostępnia pudełko z telefonem
Pudełko nie jest dowodem własności.😁https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/status-platnosci/allegro-finanse-statusy-platnosci-1Mk5XgPzB... Poczytaj i sprawdź co masz tu, jakie statuty płatności: