anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

nie otrzymałam towar

marinapl
#1 Nowicjusz#

13 lipca kupiłam etui od sprzedającego  Case_Market , Nr aukcji 89 70 85 41 76 , zapłaciłam natychmiast, towaru do dziś nie otrzymałam. Nie ma żadnego kontaktu ze sprzedającym

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@marinapl Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się wysyłki towaru lub zwrotu wpłaty, po 24 godzinach w dni robocze poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Jeśli nie rozwiąże to problemu, wypełnij i wyślij wniosek o zwrot wpłaty z POK, bez zgłaszania sprawy na policję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

oznacz moderatorów

Client:49523618
#7 Wielbiciel#

Nie mogę wysłać wniosek o zwrot wpłaty z POK, bez zgłaszania sprawy na policję. Jak to zrobić?

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@marinapl  A podałaś mu wzór, który wybrałaś?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@marinapl Próbuj kontaktu telefonicznego powinnaś otrzymać taki jest sezon urlopowy może sprzedawca ten też.jak nie da rady tak jak radzą inni otwórz dyskusję to pomaga 

oznacz moderatorów