Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem wczoraj dekorolkę za 48zl wyszło za drugi chcę anulować zakup żebym dostał zwrot i za dekorolkę i za wysyłkę ich przed tym jak mi sprzedawca wyśle zamówienie
@Erykowski5 jak kupiłeś od prywatnego sprzedawcy to niema możliwości systemowego anulowania zakupu. Musisz bezpośrednio skontaktować się ze sprzedawcą i poprosić aby nie wysyłał.
Jeśli opłaciłeś a sprzedawca już zaczął proces wysyłki (spakował ,wydrukował etykietę itp.) to może ci się nie udać tak anulować . Sprzedawca poniósł koszty prowizji (na AL są regulaminowo bezzwrotne) . Najlepiej kupować po dobrym zastanowieniu ,teraz najlepiej skontaktuj się ze sprzedawcą ,bo jak to jest zwykły sprzedawca to ci wyśle i nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu od ciebie.
@Erykowski5 Zalecam kontakt ze sprzedającym i wyjaśnienie sprawy, z pewnością znajdziecie rozwiązanie, Nie możesz anulować zakupu od prywatnego bez jego zgody.