anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oszust wystawia ponownie kupiony przeze mnie przedmiot

famineghost
#1 Nowicjusz#

W piątek kupiłam telefon na Allegro Lokalnie. Sprzedający towaru nie wysłał, unika odpowiedzi w dyskusji, choć był parokrotnie proszony przez Allegro o wyjaśnienia. Wystawia inne ogłoszenia, odpowiada na wiadomości do nich, a dziś ponownie wystawił kupiony przeze mnie przedmiot. Co zrobić, żeby jego konto w końcu zostało zablokowane?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Vryko
#18 Luminarz#

Nic nie zrobisz. Co najwyżej możesz założyć dyskusję. Allegro Lokalnie to wylęgarnia oszołomów i kanciarzy. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

wcalenie 😛

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli dyskusja nie pomoże i nie otrzymasz przedmiotu, po 14 dniach wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/jak-zlozyc-zawiadomienie-o-przest...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@famineghost Jak już wiesz, konto tego Sprzedającego zostało zablokowane. Po 14 dniach od daty zakupu złóż proszę wniosek do Programu Ochrony Kupujących. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

monia_topola
#7 Wielbiciel#

Mam taki sam problem , czy udało ci się coś załatwić?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@monia_topola Poproszę o numer oferty, której dotyczy ten problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

monia_topola
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@monia_topola Dokładnie sprawdziliśmy Twoje zgłoszenie, ale ta sprawa nie jest taka sama jak autora tego wątku. Dyskusja ze Sprzedającym wciąż trwa, dlatego nasz pracownik zabrał już w niej głos. Kontynuuj proszę korespondencję w dyskusji i mam nadzieję, że znajdziecie wraz ze Sprzedającym rozwiązanie korzystne dla obu stron. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów