anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Oszust wystawia ponownie kupiony przeze mnie przedmiot

famineghost
#1 Nowicjusz#

W piątek kupiłam telefon na Allegro Lokalnie. Sprzedający towaru nie wysłał, unika odpowiedzi w dyskusji, choć był parokrotnie proszony przez Allegro o wyjaśnienia. Wystawia inne ogłoszenia, odpowiada na wiadomości do nich, a dziś ponownie wystawił kupiony przeze mnie przedmiot. Co zrobić, żeby jego konto w końcu zostało zablokowane?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Vryko
#18 Luminarz#

Nic nie zrobisz. Co najwyżej możesz założyć dyskusję. Allegro Lokalnie to wylęgarnia oszołomów i kanciarzy. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

wcalenie 😛

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli dyskusja nie pomoże i nie otrzymasz przedmiotu, po 14 dniach wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/jak-zlozyc-zawiadomienie-o-przest...

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@famineghost Jak już wiesz, konto tego Sprzedającego zostało zablokowane. Po 14 dniach od daty zakupu złóż proszę wniosek do Programu Ochrony Kupujących. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

monia_topola
#7 Wielbiciel#

Mam taki sam problem , czy udało ci się coś załatwić?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@monia_topola Poproszę o numer oferty, której dotyczy ten problem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

monia_topola
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@monia_topola Dokładnie sprawdziliśmy Twoje zgłoszenie, ale ta sprawa nie jest taka sama jak autora tego wątku. Dyskusja ze Sprzedającym wciąż trwa, dlatego nasz pracownik zabrał już w niej głos. Kontynuuj proszę korespondencję w dyskusji i mam nadzieję, że znajdziecie wraz ze Sprzedającym rozwiązanie korzystne dla obu stron. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów